EXECUTIVE COMMITTEE
27 october 2012
27 october 2012
·
M. Guy Bourdeaud’hui (Belgium), president
·
Msg. Luc Van
Looy, spiritual counsellor
M. John Lydon (UK), treasurer
·
M. Giovanni
Perrone (Italy), secretary-general
Executive Committee
The Executive
Committee is composed of the President of WUCT, Secretary General, Treasurer
and Ecclesiastical Assistant.
The President,
Secretary General and Treasurer and Spiritual Counsellor are elected at
the General Assembly and remain in office until the next General Assembly.
It shall be the
responsibility of the Council to fill any vacancy .in the Executive
Committee that arises between meetings of the General Assembly.
The Executive
Committee ensures that the decisions of the General Assembly and the Council
are carried out.
It also
maintains the links among the organisations, solicits new affiliations, serves
as an information and documentation centre, and takes care of WUCT
publications.
The President represents and presides over
WUCT. In the event that the President is not available for whatever reason, the
Executive Committee will ask one of its members to preside.
The Secretary-General is entrusted with the administration of the Secretariat and overall responsibility for WUCT communications.
The Secretary-General is entrusted with the administration of the Secretariat and overall responsibility for WUCT communications.
The Treasurer administers WUCT funds.
Comité Ejecutivo
El Comité
Ejecutivo está compuesto por el Presidente de la UMEC, el Secretario General,
el Tesorero y el Asistente Eclesiástico
Presidente,
Secretario General y Tesorero y Consejero Espiritual están elegidos por la
Asamblea General y continúan en su cargo hasta la próxima Asamblea General.
Será la responsabilidad del Consejo de sustituir cada
vacancia en el Comité Ejecutivo entre las reuniones de la Asamblea General.
El Comité Ejecutivo asegura que las decisiones de la
Asamblea General y del Consejo sean ejecutadas. Mantiene, además, las
relaciones entre las organizaciones, solicita nuevas adhesiones, funciona como
centro de información y documentación, y se ocupa de las publicaciones de la
UMEC.
El Presidente
representa y preside a la UMEC. Si el Presidente no es disponible por
cualquiera razón, el Comité Ejecutivo pedirá a uno de sus miembros de preseder.
El Secretario General dirige la oficina de
la Secretaría y es en general responsable de las comunicaciones de la UMEC.
El Tesorero administra los bienes de la UMEC.
El Tesorero administra los bienes de la UMEC.
Comité Exécutif
Le Comité
Exécutif se compose du Président UMEC, du Secrétaire Général, du Trésorier et
de l’Assistant Ecclésiastique.
Le
Président, le Secrétaire Général et le Trésorier et le Conseiller Spirituel
sont élus par l’Assemblée Générale et demeurent en charge jusqu’à la prochaine
Assemblée Générale.
Il sera de
la responsabilité du Conseil de remplacer toute vacance éventuelle au sein du
Comité Exécutif entre les réunions de l’Assemblée Générale.
Le Comité
Exécutif assure que les décisions de l’Assemblée Générale et du Conseil soient
appliquées.
Il
maintient, en outre, les liens entre les organisations, sollicite de nouvelles
adhésions, sert comme centre d’information et documentation, et veille aux
publications de l’UMEC.
Le Président représente et préside l’UMEC.
Dans le cas où le Président n’est pas disponible pour n’importe quelle raison,
le Comité Exécutif priera un de ses membres de présider à la rencontre.
Le Secrétaire Général est chargé de
l’administration du Secrétariat et de la responsabilité générale des
communications UMEC.
Le Trésorier administre les biens de l’UMEC.
Le Trésorier administre les biens de l’UMEC.
Nessun commento:
Posta un commento